Czy założenie tempomatu w O1 Tour (rok 2006) to bardzo karkołomna sprawa?
Orientujecie się ile taki biznes może kosztować (tzn. koszt manetki + zamontowanie w aucie).
Dodatkowo czy znacie jakiś warsztat \ fachowca w okolicach Trójmiasta lub Olsztyna, który zrobiłby całą operację tak, żebym nie musiał do niego wracać z reklamacją?
Niestety jest to jeden z tematów, który wyleciał wraz z backupem bazy. W skrócie: nie ma problemu z montażem, koszt to ok. 150 zł za manetkę (na allegro) i kilka godzin pracy. Potrzebny też jest dostęp do VAG'a, żeby uruchomić tempomat.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Przy czym przyznam od razu, że sam nie podjąłbym się grzebania w bebechach bo z doświadczenia wiem, że zwykle jak roś rozbierałem a potem składałem do kupy to zostawały mi części - w przypadku samochodu to raczej niepożądany efekt .
Zatem w kwestii drugiej części pytania - czy ktoś poleci jakiegoś fachowca w okolicach Trójmiasta lub Olsztyna?
Niestety jest to jeden z tematów, który wyleciał wraz z backupem bazy. W skrócie: nie ma problemu z montażem, koszt to ok. 150 zł za manetkę (na allegro) i kilka godzin pracy. Potrzebny też jest dostęp do VAG'a, żeby uruchomić tempomat.
qrde przydałoby się to odnowić bo sam miałem chrapkę na założenie tempmata :|
cierpliwosci. moze autor tematu o tempomacie wrzuci go znowu.
co do mechaniora to zapytaj w watku 'regionalnym' o spotach itp.
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
co to tempomatu - w dieslu bez problemu , w benzynie 1.8T - brak kabli , po dosztukowaniu kabli , sterownik nie lapie sygnalu z manetki ktora w dielsu dziala bez zarzutow - podobno jest jakas roznica w manetkach
Witam!
To i ja się dołączę z prośbą o odświeżenie topiku a dokładnie mi chodzi o temat w którym był link do rozebrania i czyszczenia tempomatu.
Pozdrawiam
Perfect Service by DobryGrześWawa
Octavia 1,9 BXE 105 KM
Uniden PC68XL+SIRIO AS-100
Mam ogromną prośbę, mógłby ktoś napisać czy jestem w stanie samemu założyć sobie tempomat do Skody Octavii II 2.0TDI Elegance, bo dziwnym trafem akurat tego w tym aucie nie ma. Na allegro upatrzyłem taką manetkę: http://www.allegro.pl/item736769571.html Chyba że ktoś ma w okolicach woj. Śląskiego kogoś kto za rozsądne pieniądze mi to zamontuje, bo z tego co się orientuje to po podłączeniu jedynie trzeba to odblokować w komputerze i to wszystko. A w serwisie powiedzieli mi 350zł za część i ponad 300 za wymianę... Troche przesadzili. U takiego jednego sprawdzonego elektryka wymiana to ok 200zł. Ale może da się znaleźć coś jeszcze tańszego? Lub może samemu sobie z tym poradzę???
Pozdrawiam
kupując manetkę tempomatu (np. taka, allegro 85zł), montując ją do O1 wersja Polska elegance, trzeba jakieś dodatkowe wiązki kupić?. Rozumie, że potrzeba jeszcze dodatkowo w komputerze VAGiem coś zamieszać - może ktoś podrzucić gdzie którą opcję zmienić?
Czy do montażu manetki jest potrzeba zdjęcia kierownicy z poduszką?
kupując manetkę tempomatu (np. taka, allegro 85zł), montując ją do O1 wersja Polska elegance, trzeba jakieś dodatkowe wiązki kupić?. Rozumie, że potrzeba jeszcze dodatkowo w komputerze VAGiem coś zamieszać - może ktoś podrzucić gdzie którą opcję zmienić?
Czy do montażu manetki jest potrzeba zdjęcia kierownicy z poduszką?
3xTAK:
- trzeba dokupić wiązkę
- trzeba zmienić jedną opcję VAG-iem (nie pamiętam kodu, ale łatwo go znaleźć w internecie)
- trzeba odpiąć poduszkę i zdjąć kierownicę
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Ja wraz z nieocenioną pomocą Trójmiejskich klubowiczów jestem rzekłbym w trakcie montażu (tzn, zamontowałem i nie działa - nie wiem czy manetka jest kopnięta czy może coś źle podłączyłem jeśli chodzi o wiązkę, nie mniej jak tylko znajdę czas wznowimy walkę).
Generalnie z mojego punktu widzenia - przy kierownicy to jest akurat najmniej roboty - najgorzej to jest dostać się do kostek, żeby wpiąć wiązkę...
Komentarz